Lamborghini Huracán Evo Spyder

Huracan Evo Spyder

Overzicht

Het besturen van een Spyder is al een sensatie op zich. Met de Huracán Evo Spyder tillen we uw rijervaring naar een nog hoger niveau. Kleur, geur en geluid komen samen in het adembenemende design en de ultralichte materialen.

Het geluid van de 640 pk's die de V10 biedt, klinkt als muziek in de oren. De perfect gestroomlijnde, aerodynamische carrosserie snijdt door de lucht, neemt u mee, tilt u op.

Exterieur van de Lamborghini Huracán Evo Spyder

Bij de Evo Spyder verliest de auto met het dak open niet aan stijfheid of aerodynamische kwaliteiten.

Lamborghini's authentieke lijnen en verhoudingen zijn versterkt met elegante aerodynamische oplossingen geheel volgens het tijdloze design van het merk.

Van de voorbumper tot de welvingen in de motorkap, van de luchtinlaten in de skirts tot de uitlaten, alles straalt evolutie uit bij de Evo Spyder. Hij heeft zich aangepast aan de meest geavanceerde technologieën en heeft zijn prachtige, pure belijning behouden.

Image
Huracan Evo Spyder
Image
Huracan Evo Spyder
Image
Huracan Evo Spyder

Interieur van de Huracán Evo Spyder

Het interieur weerspiegelt perfect het evolutionaire design van de Huracán EVO.

De bestuurdersruimte is voorzien van een ultramodern 8,4 inch touchscreen-systeem in de middentunnel, waardoor een tikje van uw vingertop volstaat om de functies van de auto en het entertainmentsysteem te bedienen. Bij de exclusieve interieurafwerking - authentiek Italiaans design - zijn de beste materialen gebruikt: leder, Alcantara en - voor het eerst - Carbon Skin®, een exclusief voor Lamborghini innovatief carbonfiber-materiaal. Deze details maken de ervaring aan boord nog unieker en verfijnder.

Technische specificaties van de Lamborghini Huracán Evo Spyder

Technische Specificaties - Huracán EVO Spyder
TYPE
V10 90° IDS, 40 kleppen
DISPLACEMENT
5.204 cm³
BORE X STROKE
Ø 84,5 mm x 92,8 mm
COMPRESSION RATIO
12,7 : 1
MAX POWER
640 pk @ 8.000 tpm
MAX TORQUE
600 Nm @ 6.500 tpm
EMISSION CLASS
Euro 6.3
EMISSION CONTROL SYSTEM
Katalysatoren met lambdasondes
COOLING SYSTEM
Crossflow water- en oliekoeling met vaste luchtinlaten
ENGINE MANAGEMENT SYSTEM
Bosch MED 17 Master Slave
LUBRICATION
Dry-sump
TRANSMISSION TYPE
Vierwielaandrijving met elektronisch gestuurde hydraulische meerplatenkoppeling
GEARBOX
7-traps LDF (Lamborghini Doppia Frizione) met dubbele koppeling, met karakteristieken conform de geselecteerde rijmodus.
CLUTCH
Dubbele plaatkoppeling Ø 187 mm
TOP SPEED
325 km/h
ACCELERATION 100
3,1 sec
ACCELERATION 200
9,3 sec
CHASSIS
Combinatie van aluminium en carbonfiber
BODY
Buitenste laag van aluminium en composietmateriaal
TOP ROOF
Elektrisch bediende soft top
MIRRORS
Verwarmde buitenspiegels, elektrisch verstelbaar en inklapbaar
AERODYNAMICS
Frontsplitter met geïntegreerde vleugel, subframe met onderzijde met luchtgeleider en spoiler met gleuf op de achterkant
RIMS FRONT
Pirelli P Zero 245/30 R20
RIMS REAR
Pirelli P Zero 305/30 R20
TIRES FRONT
8,5J x 20 inch
TIRES REAR
11J x 20 inch
SUSPENSION TYPE
Voor- en achterwielophanging van aluminium met dubbele wishbone, elektronisch gestuurd door het Lamborghini Magneto-rheological System
ESC
ESC, met ABS en TCS, met verschillende karakteristieken op basis van de gekozen rijmodus
BODY CONTROL
Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) beheert: vierwielbesturing, koppelverdeling, tractiecontrole, vierwielaandrijving
STEERING SYSTEM
Elektromechanische stuurbekrachtiging en Lamborghini Dynamic Steering (LDS) met variabele stuuroverbrenging. Achterwielbesturing.
BRAKES
Carbon keramische remmen met vaste monobloc remzadels in aluminium met 6 zuigers (voor) en 4 zuigers (achter), CCB-remschijven
AIRBAGS
Bestuurders-, passagiers- en zijairbags
LENGTH
4.520 mm
WIDTH EX MIRRORS
1.933 mm
WIDTH INCL MIRRORS
2.236 mm
HEIGHT
1.180 mm
FRONT TRACK
1.668 mm
REAR TRACK
1.620 mm
DRY WEIGHT
1.542 kg
WEIGHT POWER RATIO
2,40 kg/pk
WEIGHT DISTRIBUTION
43/57
COMBINED
14,2 l/100 km
CO2 EMISSION
338 g/km
EMISSION LAW
Verordening (EU) 715/2007

Informatie Opvragen Huracán

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.